Nabízíme přeškolení na hornoplošník Dusty 200, A 22 Aeroprakt, Aztek st4 a jednomístný Merlin, dolnoplošník Belmont.
Další naší nabídkou jsou:
Možnosti nalétání hodin, kvůli prodlužování pilotního průkazu – minimum je 5 hodin za 2 roky
Kondiční lety
Po přeškolení také nabízíme možnost zapůjčení letadel
PŘEŠKOLENÍ NA JINÝ TYP dle UL3
Znění ze dne: 4. 12. 2008:
UL 3 Výcviková osnova pilota ultralehkého letounu
6.1. | Do výcviku může být zařazen pilot, který je držitelem platného průkazu způsobilosti pilota ULL, nebo žák při změně výcvikového ULL. Pilot letounů, obchodní pilot, dopravní pilot, vojenský pilot, pilot motorového kluzáku a pilot ultralehkého motorového kluzáku provedou po přeškolení pilotní zkoušku pilota ULL v plném rozsahu. |
6.2. | Inspektoři provozu a zkušební piloti ULL se mohou na jiný typ přeškolit sami. |
6.3. | Před zahájením praktické části přeškolení musí být pilot nebo žák seznámen s ULL minimálně v tomto rozsahu:
Za ověření znalostí pilota nebo žáka odpovídá instruktor. |
6.4. | Přeškolení pilota ULL na jiný typ ULL provádí instruktor, který je na daný typ přeškolen, nebo zkušební pilot. Přeškolující odpovídá za stanovení rozsahu teoretické i praktické části přeškolení tak, aby byla dodržena podmínka bezpečného zvládnutí nového typu pilotem. U jednomístných ULL je nutné nejprve provést kontrolní let s instruktorem na dvoumístném výcvikovém ULL. Na základě výsledků tohoto kontrolního letu pak instruktor rozhodne, je-li přeškolovaný pilot schopen přechodu na jednomístný ULL. |
6.5. | U dvoumístného ULL se plní celá osnova přeškolení. |
6.6. | U jednomístného ULL se plní cvičení 6/1, 6/5, 6/6, 6/7, 6/8. |
6.7. | Výcviková osnova přeškolení na jiný typ. |
Cvičení | Obsah cvičení | dvojí | sólo | ||
---|---|---|---|---|---|
letů | hod/min | letů | hod/min | ||
6/1 | Kontrolní let. | 1 | 30´ | ||
6/2 | Cvičné lety po okruhu 300 m AGL. | 2 | 15´ | ||
6/3 | Cvičné lety po okruhu 150 m AGL. | 2 | 10´ | ||
6/4 | Nácvik nouzového přistání, poslední dva lety provést s vypnutým motorem. | 4 | 20´ | ||
6/5 | Samostatný let – zábrana pádu, skluz, max. rychlost letu, zatáčky o náklonu 15° a 45°. | 1 | 30´ | ||
6/6 | Samostatné lety po okruhu 300 AGL | 2 | 10´ | ||
6/7 | Samostatné lety po okruhu 150 AGL | 2 | 10´ | ||
6/8 | Nácvik rozpočtu, náplň cvičení shodná jako cvičení č. 18 osnovy pilota. | 2 | 10´ | ||
Celkem | 9 | 1h 15´ | 7 | 1h | |
Výcvik pilota celkem | 16 letů 2 h 15´ |
6.8. | Podmínky splnění: Pilot je hodnocen za sólová cvičení známkou 1 až 2. |